czwartek, 8 października 2015

Specjalnie dla Was

Jeśli ktoś tutaj nadal zagląda, to bardzo serdecznie Was witam :)
Chciałabym Wam zaproponować specjalnego posta na zakończenie mojej działalności, dodatkowo niedługo 6000 wyświetleń (ta liczba mnie przeraża :D) i 150 komentarzy! Mam też 7 obserwatorów, których serdecznie pozdrawiam :) 
Więc ta nasza specjalna notatka miałaby na celu przedstawienie Wam rozpoczęcie oficjalnego związku Jily z pominięciem kilku wątków. Jeśli będą inne pytania co do treści to oczywiście odpowiem :P
Wystarczy mi choćby jeden komentarz ze zgodą na taki układ :P

Jak widzicie, ciągle tu zaglądam, widzę co wy tu wyrabiacie na blogosferze! :P Jeszcze w wolnych chwilach będę kontynuowała poprawianie.
Pozdrawiam :)

Edit:  No i jeszcze na rocznicę bloga, oczywiście! Jak mogłabym zapomnieć (no, trochę zapomniałam)! Uznajmy, że to będzie rozdział specjalny za całokształt :*

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że zgadzam się na taki układ. Nadal liczę na to, że jeszcze coś się tu pojawi.

    Całuję i czekam na ten specjalny post :)

    Luthien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli postanowione :) Postaram się wyrobić do końca roku :*

      Usuń
  2. Droga Gabby,
    wiemy, że późno, ale również jesteśmy za, jednak ubolewamy, że masz zamiar się z nami pożegnać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno :D
      Dziękuję. Wiecie, pytam się tylko dlatego, że taki post oznacza definitywny koniec. Nie wykluczam, że będę tu wracać raz na jakiś czas, ale tylko okazjonalnie. Teraz będzie ich zejście się, kiedyś może ślub itd. :)

      Usuń